نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیم پور، حبیب تحلیل نقش کمال گرایی در تعهد حرفه ای معلمان (مورد مطالعه: معلمان آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل) [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 15-6]
  • ابوالقاسمی، عباس اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی گرم و سرد در دو سطح والد و کودک بر بهبود علائم کودکان با اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 103-90]
  • احدی، پریسا نقش عوامل بدوتولد در پیش‌بینی ابتلا به اختلال بیش‌فعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]
  • احمدی، شیرین الگوی روابط ساختاری استفاده اعتیادی از شبکه‌های اجتماعی بر اساس طرد اجتماعی و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی کمرویی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 32-19]
  • احمدیان، حمزه تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطه‌ای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 74-59]
  • اژدری، رامین نقش میانجی احساس تعلق‌پذیری در رابطۀ بین سازگاری روان‌شناختی خانواده و وضعیت روان‌شناختی (افسردگی، احساس شکست و به دام‌افتادگی) دختران نوجوان در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 84-97]
  • اسدی، مسعود نقش میانجی احساس تعلق‌پذیری در رابطۀ بین سازگاری روان‌شناختی خانواده و وضعیت روان‌شناختی (افسردگی، احساس شکست و به دام‌افتادگی) دختران نوجوان در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 84-97]
  • اسماعیلی، زهرا بررسی اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 46-61]
  • اکبری، مریم تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطه‌ای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 74-59]
  • الماسی راد، نسرین اثربخشی درمان هیپوونتیلاسیون بر بازداری‌هیجانی و سوگیری توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 98-108]
  • ایمانی، سعید مقایسه مسئولیت‌پذیری، تعلل‌ورزی و سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اعتیاد به وبگردی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 18-6]
  • امیدوار، عظیم مدل‌سازی تأثیر اخلاق اسلامی کار و فرهنگ مدرسه بر اشتیاق شغلی معلمان با نقش میانجی کارآمدی جمعی و تعهد حرفه‌ای (مطالعه موردی:معلمان مقطع ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • ایوبی، محمداسماعیل الگوی ساختاری ادراک از روابط والدینی و ادراک از روابط معلم- دانش‌آموز با سرزندگی تحصیلی دانش-آموزان تیزهوش نقش میانجی توانمندی هیجانی- اجتماعی و فشار تحصیلی ادراک شده [دوره 12، شماره 4، 1402]

ب

  • بیات، محسن بررسی شیوع اختلال نقص‌توجه/بیش‌فعالی (ADHD) و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش آموزان کلاس دوازدهم شهر اردبیل در سال تحصیلی 97-1396 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 44-33]
  • باقری، اکرم مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی, آموزش مادران به روش بارکلی و دارو درمانی بر ادراک زمان در دانش آموزان دارای اختلال نقص توجه 9 تا 12 سال [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • بدری، رحیم نقش سامانه‌های بازداری و فعال سازی رفتاری، تیپ‌های صبحی و عصری در پیش بینی هیجان‌های تحصیلی مثبت دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 136-126]
  • بیرامی، منصور اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله اجتماعی برکاهش میزان مؤلفه‌های پرخاشگری دانش آموزان نوجوان شهر تبریز [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 113-101]
  • برزگران، رقیه اثربخشی درمان هیپوونتیلاسیون بر بازداری‌هیجانی و سوگیری توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 98-108]
  • بشرپور، سجاد الگوی روابط ساختاری استفاده اعتیادی از شبکه‌های اجتماعی بر اساس طرد اجتماعی و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی کمرویی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 32-19]
  • بشرپور، سجاد بررسی شیوع قلدری و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش-آموزان مدارس متوسطه اول شهر گرمی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 115-104]
  • بشرپور، سجاد طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی یکپارچه نگر مبتنی بر آموزه های دینی- روان شناختی با رویکرد اسلامی بر تعدیل بحران هویتی نوجوانان دارای گرایش به رفتارهای پرخطر [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • بهجتی اردکانی، فاطمه نقش راهبردهای شفقت به خود و کمال‌گرایی در پیش‌بینی بهزیستی روانشناختی و فرسودگی تحصیلی در دانش-آموزان استعدادهای درخشان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 138-126]

پ

  • پرزور، پرویز پیش‌بینی رفتار اعتیادآور به تلفن همراه در دانش‌آموزان بر اساس خودتنظیمی‌عاطفی، خودشفقت‌ورزی و سبک‌های دلبستگی‌به‌خدا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 58-45]
  • پرزور، پرویز طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی یکپارچه نگر مبتنی بر آموزه های دینی- روان شناختی با رویکرد اسلامی بر تعدیل بحران هویتی نوجوانان دارای گرایش به رفتارهای پرخطر [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • پوراعتماد، حمیدرضا ساخت و هنجاریابی پرسشنامه ی هدفگذاری تحصیلی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 47-31]
  • پورامینی، زهرا تحلیل نقش کمال گرایی در تعهد حرفه ای معلمان (مورد مطالعه: معلمان آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل) [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 15-6]
  • پورشهریار، حسین اثربخشی برنامه آموزش با رویکرد خوش‌بینانه بر راهبردهای حل تعارض، ارزیابی شناختی و تعارض والدین – نوجوان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 100-88]
  • پورمحسنی کلوی، فرشته مدل‌یابی علّی اعتیاد به تلفن همراه در دانش‌آموزان براساس ناگویی هیجانی و مشکلات ارتباطی: نقش میانجی سیستم‌های مغزی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 30-16]
  • پورمحسنی کلوری، فرشته نقش احساس تنهایی، نیاز به محبوبیت و مشکلات رفتاری درمیزان استفاده از شبکه‌های مجازی در نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 6-19]

ت

  • تاج زاده قهی، اشرف سادات الگوی ساختاری ادراک از روابط والدینی و ادراک از روابط معلم- دانش‌آموز با سرزندگی تحصیلی دانش-آموزان تیزهوش نقش میانجی توانمندی هیجانی- اجتماعی و فشار تحصیلی ادراک شده [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • تقی پور، بهزاد اثربخشی درمان هیپوونتیلاسیون بر بازداری‌هیجانی و سوگیری توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 98-108]
  • تکلوی، سمیه مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی و آموزش تنظیم‌شناختی هیجان بر بهزیستی روانشناختی مادران دانش آموزان پرخاشگر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 83-70]

ث

  • ثابت رو، محمد بررسی شیوع اختلال نقص‌توجه/بیش‌فعالی (ADHD) و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش آموزان کلاس دوازدهم شهر اردبیل در سال تحصیلی 97-1396 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 44-33]
  • ثامتی، ناهید اثربخشی برنامه پرورش هوش اخلاقی بر هیجان اخلاقی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • ثریا طایفه دلائی، کیوان بررسی شیوع اختلال نقص‌توجه/بیش‌فعالی (ADHD) و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش آموزان کلاس دوازدهم شهر اردبیل در سال تحصیلی 97-1396 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 44-33]

ج

  • جاهدی، جواد ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
  • جرسوزه، غزل تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطه‌ای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 74-59]
  • جعفری، عیسی نقش احساس تنهایی، نیاز به محبوبیت و مشکلات رفتاری درمیزان استفاده از شبکه‌های مجازی در نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 6-19]
  • جعفرزاده داشبلاغ، حسن تعیین نقش الگوهای‌ روابطی و سبک‌های‌اسنادی والدین در پیش‌بینی مدرسه‌هراسی و اضطراب امتحان دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 20-33]
  • جلیلی، ناهید اثربخشی درمان هیپوونتیلاسیون بر بازداری‌هیجانی و سوگیری توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 98-108]
  • جمشیدیان نائینی، یاسمن نقش میانجی احساس تعلق‌پذیری در رابطۀ بین سازگاری روان‌شناختی خانواده و وضعیت روان‌شناختی (افسردگی، احساس شکست و به دام‌افتادگی) دختران نوجوان در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 84-97]
  • جوانبخت، الناز ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
  • جورابیان فکور تبریزی، شیما الگوی ساختاری ادراک از روابط والدینی و ادراک از روابط معلم- دانش‌آموز با سرزندگی تحصیلی دانش-آموزان تیزهوش نقش میانجی توانمندی هیجانی- اجتماعی و فشار تحصیلی ادراک شده [دوره 12، شماره 4، 1402]

ح

  • حاجی پور، میلاد پیش‌بینی رفتار اعتیادآور به تلفن همراه در دانش‌آموزان بر اساس خودتنظیمی‌عاطفی، خودشفقت‌ورزی و سبک‌های دلبستگی‌به‌خدا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 58-45]
  • حاجلو، نادر طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی یکپارچه نگر مبتنی بر آموزه های دینی- روان شناختی با رویکرد اسلامی بر تعدیل بحران هویتی نوجوانان دارای گرایش به رفتارهای پرخطر [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • حافظی، فریبا مقایسه اثربخشی آموزش حل مساله و مدیریت رفتار به مادران بر مشکلات رفتاری برونی سازی شده کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-75]
  • حبیبی، دیانا مقایسه اثربخشی آموزش حل مساله و مدیریت رفتار به مادران بر مشکلات رفتاری برونی سازی شده کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-75]
  • حیدری، علیرضا مقایسه اثربخشی آموزش حل مساله و مدیریت رفتار به مادران بر مشکلات رفتاری برونی سازی شده کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-75]
  • حیدری، فاضله الگوی روابط ساختاری استفاده اعتیادی از شبکه‌های اجتماعی بر اساس طرد اجتماعی و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی کمرویی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 32-19]
  • حسین خانزاده، عباسعلی اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی گرم و سرد در دو سطح والد و کودک بر بهبود علائم کودکان با اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 103-90]
  • حسن زاده، مریم پیش بینی یادگیری ادراک شده بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • حق نظری اسفهلان، فرزین ساخت و هنجاریابی پرسشنامه ی هدفگذاری تحصیلی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 47-31]

خ

  • خادمی استانه، زهرا ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
  • خالق خواه، علی مدل‌سازی تأثیر اخلاق اسلامی کار و فرهنگ مدرسه بر اشتیاق شغلی معلمان با نقش میانجی کارآمدی جمعی و تعهد حرفه‌ای (مطالعه موردی:معلمان مقطع ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • خسروجردی، زهرا اثربخشی برنامه آموزش با رویکرد خوش‌بینانه بر راهبردهای حل تعارض، ارزیابی شناختی و تعارض والدین – نوجوان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 100-88]

د

  • دانش پایه، مسلم تبیین مدل بهزیستی روان‌شناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجی‌گری سبک‌های شوخ‌طبعی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 61-48]
  • دیدار، فرداد بررسی شیوع اختلال نقص‌توجه/بیش‌فعالی (ADHD) و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش آموزان کلاس دوازدهم شهر اردبیل در سال تحصیلی 97-1396 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 44-33]
  • درتاج، فریبرز تبیین مدل بهزیستی روان‌شناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجی‌گری سبک‌های شوخ‌طبعی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 61-48]
  • دریکوند، محمد تبیین مدل بهزیستی روان‌شناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجی‌گری سبک‌های شوخ‌طبعی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 61-48]

ذ

  • ذاکری، مرتضی مقایسه مسئولیت‌پذیری، تعلل‌ورزی و سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اعتیاد به وبگردی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 18-6]
  • ذکایی فر، آرزو اثربخشی کفایت مربیان مهدهای کودک در پیش بینی رشد عاطفی و اجتماعی کودکان پیش دبستان 5 و 6 ساله [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 89-79]

ر

  • رضایی شریف، علی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
  • رضایی شریف، فاطمه ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
  • رضائی، مسعود تأثیر شوخ طبعی در محیط کار بر بهزیستی روانشناختی معلمان با میانجیگری بخشودگی بین فردی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 78-62]
  • روشنی خیاوی، حمیده بررسی اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 46-61]

ز

  • زاهد بابلان، عادل مدل‌سازی تأثیر اخلاق اسلامی کار و فرهنگ مدرسه بر اشتیاق شغلی معلمان با نقش میانجی کارآمدی جمعی و تعهد حرفه‌ای (مطالعه موردی:معلمان مقطع ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 4، 1402]

س

  • سبریان، سعیده نقش واسطه‌ای اخلاق تحصیلی در رابطه‌ی بین ادراکات محیط کلاسی و عدالت آموزشی با رفتارهای مدنی تحصیلی [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • سید نوری، سیده زهرا اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی گرم و سرد در دو سطح والد و کودک بر بهبود علائم کودکان با اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 103-90]
  • سیف اللهی، ناصر تحلیل نقش تبلیغات، رسانه‌های اجتماعی و سرمایه اجتماعی بر سبک زندگی و نگرش دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 69-62]
  • سلیمی، شهلا اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر خودکنترلی و تحمل پریشانی نوجوانان دارای اختلال بی نظمی خلق اخلالگر [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • سلمانی، علی بررسی اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 46-61]
  • سهرابی، زهرا ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]

ش

  • شاکری نیا، ایرج اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی گرم و سرد در دو سطح والد و کودک بر بهبود علائم کودکان با اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 103-90]
  • شیرزاده، مهدی بررسی رابطه بین بی‌تفاوتی اخلاقی، هویت اخلاقی و صفت صداقت-تواضع با بی‌صداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 125-139]
  • شکری، افسانه مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی و آموزش تنظیم‌شناختی هیجان بر بهزیستی روانشناختی مادران دانش آموزان پرخاشگر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 83-70]
  • شکری، امید اثربخشی برنامه آموزش با رویکرد خوش‌بینانه بر راهبردهای حل تعارض، ارزیابی شناختی و تعارض والدین – نوجوان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 100-88]

ص

  • صالحی، شیما تبیین مدل بهزیستی روان‌شناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجی‌گری سبک‌های شوخ‌طبعی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 61-48]
  • صلح جو، هانیه اثربخشی درمان هیپوونتیلاسیون بر بازداری‌هیجانی و سوگیری توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 98-108]

ط

  • طهماسبی پور، نجف اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه‌ذهنی بر درگیری-تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 125-114]

ع

  • عبادی کسبخی، متینه مدل‌یابی علّی اعتیاد به تلفن همراه در دانش‌آموزان براساس ناگویی هیجانی و مشکلات ارتباطی: نقش میانجی سیستم‌های مغزی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 30-16]
  • عباسی، مسلم پیش بینی یادگیری ادراک شده بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • عبداللهی، بشری اثربخشی آموزش برنامه خود-شفقتی ذهن آگاه بر فرسودگی تحصیلی، تاب‌آوری تحصیلی و خودنظمبخشی تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • عزتی بابی، مریم بررسی شیوع قلدری و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش-آموزان مدارس متوسطه اول شهر گرمی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 115-104]
  • عسگری، پرویز مقایسه اثربخشی آموزش حل مساله و مدیریت رفتار به مادران بر مشکلات رفتاری برونی سازی شده کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-75]
  • عیسی نژاد، امید اثربخشی آموزش برنامه خود-شفقتی ذهن آگاه بر فرسودگی تحصیلی، تاب‌آوری تحصیلی و خودنظمبخشی تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • عطادخت، اکبر نقش باورهای غیر‌منطقی و کفایت اجتماعی در پیش‌بینی تجربه‌ی قلدری سایبری دانش-آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 125-116]
  • علیقلیزاده جهانی، الناز اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله اجتماعی برکاهش میزان مؤلفه‌های پرخاشگری دانش آموزان نوجوان شهر تبریز [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 113-101]
  • عینی، ساناز نقش احساس تنهایی، نیاز به محبوبیت و مشکلات رفتاری درمیزان استفاده از شبکه‌های مجازی در نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 6-19]
  • عینی، ساناز مدل‌یابی علّی اعتیاد به تلفن همراه در دانش‌آموزان براساس ناگویی هیجانی و مشکلات ارتباطی: نقش میانجی سیستم‌های مغزی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 30-16]

غ

  • غیرتی، شمیلا اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر خودکنترلی و تحمل پریشانی نوجوانان دارای اختلال بی نظمی خلق اخلالگر [دوره 12، شماره 4، 1402]

ف

  • فخرذاکری، نادر تعیین نقش الگوهای‌ روابطی و سبک‌های‌اسنادی والدین در پیش‌بینی مدرسه‌هراسی و اضطراب امتحان دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 20-33]
  • فرتاش، سهیلا اثربخشی برنامه پرورش هوش اخلاقی بر هیجان اخلاقی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • فلاحی، وحید نقش باورهای غیر‌منطقی و کفایت اجتماعی در پیش‌بینی تجربه‌ی قلدری سایبری دانش-آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 125-116]

ک

  • کارگر، فاطمه اثربخشی برنامه پرورش هوش اخلاقی بر هیجان اخلاقی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • کاظمی، رضا مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی و آموزش تنظیم‌شناختی هیجان بر بهزیستی روانشناختی مادران دانش آموزان پرخاشگر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 83-70]
  • کیانی چلمردی، احمدرضا نقش میانجی احساس تعلق‌پذیری در رابطۀ بین سازگاری روان‌شناختی خانواده و وضعیت روان‌شناختی (افسردگی، احساس شکست و به دام‌افتادگی) دختران نوجوان در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 84-97]
  • کردستانی، داود مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی, آموزش مادران به روش بارکلی و دارو درمانی بر ادراک زمان در دانش آموزان دارای اختلال نقص توجه 9 تا 12 سال [دوره 12، شماره 4، 1402]

گ

  • گراوند، هوشنگ نقش واسطه‌ای اخلاق تحصیلی در رابطه‌ی بین ادراکات محیط کلاسی و عدالت آموزشی با رفتارهای مدنی تحصیلی [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • گودرزی، کوروش مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی, آموزش مادران به روش بارکلی و دارو درمانی بر ادراک زمان در دانش آموزان دارای اختلال نقص توجه 9 تا 12 سال [دوره 12، شماره 4، 1402]

م

  • متقی، شکوفه نقش راهبردهای شفقت به خود و کمال‌گرایی در پیش‌بینی بهزیستی روانشناختی و فرسودگی تحصیلی در دانش-آموزان استعدادهای درخشان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 138-126]
  • مجتبی، امیری مجد مقایسه اثربخشی آموزش حل مساله و مدیریت رفتار به مادران بر مشکلات رفتاری برونی سازی شده کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-75]
  • محمدی، رحیم اثربخشی درمان هیپوونتیلاسیون بر بازداری‌هیجانی و سوگیری توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 98-108]
  • محمدی، رضا نقش سامانه‌های بازداری و فعال سازی رفتاری، تیپ‌های صبحی و عصری در پیش بینی هیجان‌های تحصیلی مثبت دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 136-126]
  • محمد آخوندی، محمدشهاب اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه‌ذهنی بر درگیری-تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 125-114]
  • محمدی رازی، محمود ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
  • مرادی، حجت الله الگوی ساختاری ادراک از روابط والدینی و ادراک از روابط معلم- دانش‌آموز با سرزندگی تحصیلی دانش-آموزان تیزهوش نقش میانجی توانمندی هیجانی- اجتماعی و فشار تحصیلی ادراک شده [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • میرزا رحیمی، مهرداد نقش عوامل بدوتولد در پیش‌بینی ابتلا به اختلال بیش‌فعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]
  • مسلمان، مهسا پیش‌بینی میزان اضطراب کودکان پیش دبستانی براساس ابعاد نابهنجار شخصیت و راهبردهای انطباقی تنظیم شناختی هیجان والدین [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 109-124]
  • مطهری، محمد طاهر مدل‌یابی علّی اعتیاد به تلفن همراه در دانش‌آموزان براساس ناگویی هیجانی و مشکلات ارتباطی: نقش میانجی سیستم‌های مغزی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 30-16]
  • معراجی، ناهید تعیین نقش الگوهای‌ روابطی و سبک‌های‌اسنادی والدین در پیش‌بینی مدرسه‌هراسی و اضطراب امتحان دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 20-33]
  • معینی کیا، مهدی مدل‌سازی تأثیر اخلاق اسلامی کار و فرهنگ مدرسه بر اشتیاق شغلی معلمان با نقش میانجی کارآمدی جمعی و تعهد حرفه‌ای (مطالعه موردی:معلمان مقطع ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • میکائیلی منیع، فرزانه بررسی رابطه بین بی‌تفاوتی اخلاقی، هویت اخلاقی و صفت صداقت-تواضع با بی‌صداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 125-139]
  • موسی زاده، توکل اثربخشی کفایت مربیان مهدهای کودک در پیش بینی رشد عاطفی و اجتماعی کودکان پیش دبستان 5 و 6 ساله [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 89-79]

ن

  • ناستی زایی، ناصر تأثیر شوخ طبعی در محیط کار بر بهزیستی روانشناختی معلمان با میانجیگری بخشودگی بین فردی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 78-62]
  • نجاتی، وحید ساخت و هنجاریابی پرسشنامه ی هدفگذاری تحصیلی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 47-31]
  • نریمانی، آذین بررسی شیوع اختلال نقص‌توجه/بیش‌فعالی (ADHD) و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش آموزان کلاس دوازدهم شهر اردبیل در سال تحصیلی 97-1396 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 44-33]
  • نریمانی، آذین نقش عوامل بدوتولد در پیش‌بینی ابتلا به اختلال بیش‌فعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]
  • نریمانی، محمد مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی و آموزش تنظیم‌شناختی هیجان بر بهزیستی روانشناختی مادران دانش آموزان پرخاشگر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 83-70]
  • نریمانی، محمد نقش عوامل بدوتولد در پیش‌بینی ابتلا به اختلال بیش‌فعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]
  • نریمانی، محمد نقش باورهای غیر‌منطقی و کفایت اجتماعی در پیش‌بینی تجربه‌ی قلدری سایبری دانش-آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 125-116]
  • نریمانی، محمد پیش‌بینی میزان اضطراب کودکان پیش دبستانی براساس ابعاد نابهنجار شخصیت و راهبردهای انطباقی تنظیم شناختی هیجان والدین [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 109-124]
  • نریمانی، محمد طراحی و ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی یکپارچه نگر مبتنی بر آموزه های دینی- روان شناختی با رویکرد اسلامی بر تعدیل بحران هویتی نوجوانان دارای گرایش به رفتارهای پرخطر [دوره 12، شماره 4، 1402]
  • نصری، صادق اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه‌ذهنی بر درگیری-تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 125-114]
  • نظامی رشید، شهناز نقش احساس تنهایی، نیاز به محبوبیت و مشکلات رفتاری درمیزان استفاده از شبکه‌های مجازی در نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 6-19]
  • نعمتی، شهروز نقش سامانه‌های بازداری و فعال سازی رفتاری، تیپ‌های صبحی و عصری در پیش بینی هیجان‌های تحصیلی مثبت دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 136-126]

و

  • وضیع تن، مریم نقش راهبردهای شفقت به خود و کمال‌گرایی در پیش‌بینی بهزیستی روانشناختی و فرسودگی تحصیلی در دانش-آموزان استعدادهای درخشان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 138-126]

ه

  • همتی، بابک تعیین نقش الگوهای‌ روابطی و سبک‌های‌اسنادی والدین در پیش‌بینی مدرسه‌هراسی و اضطراب امتحان دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 20-33]

ی

  • یار احمدی، یحیی تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطه‌ای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 74-59]
  • یحیوی، مجید تحلیل نقش تبلیغات، رسانه‌های اجتماعی و سرمایه اجتماعی بر سبک زندگی و نگرش دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 69-62]